2009-09-26

Aleisa har utmanat mig!

Fick en utmaning av Aleisa, med bloggen Made by mama. Jag ska avslöja 10 sanningar om mig själv. Här kommer de:

1. Jag är rädd för åska.
2. Jag har aldrig stickat något, i varje fall inget som går att använda.
3. Jag tycker mycket om att åka snowboard.
4. Jag tycker inte alls om risgrynsgröt.
5. Jag har endast sett en hel fotbollsmatch i mitt liv, det var VM 1994 på en storbilds-TV i Prag.
6. Jag kan skrämmande många repliker ur Dirty Dancing.
7. Jag har studerat mycket, håller just nu på med ytterligare en examen.
8. Jag tycker om att åka ut med vår husvagn från 1975.
9. Jag springer väldigt mycket på loppis och väldigt lite i vanliga affärer.
10. Jag gillar att baka tårtor.

Utmanar er som läser att, om ni vill, avslöja 10 sanningar om er själva. Det var roligt!

10 kommentarer:

LillaBarn sa...

Kul!! Jag kan praktisk taget varenda replik ur Dirty Dancing....

KRUMELEJ sa...

Här har du en till som sett Dirty Dacing ett par gånger för mycket :). Jättefina tårtor. Vad duktig du är!

od Andulky sa...

Kul att läsa om! Kanske måste ta tag i utmaningen också :-).

Emilia sa...

Kul läsning och fina tårtor!

Mia sa...

Hej,
Kul att du tittade in hos mig. Tårtorna är inte bara fina de ser otroligt goda ut.

Nette sa...

Kan man se för mycket dirty dancing??? tur att du lämnade ett "tassavtryck" på min blogg, så jag hittade din, jättefin blogg och duktig sömmerska!!

Toril sa...

Kul..jag ska göra detsamma:) ska bli kul. Ha en fin söndag:)

Aleisa Ribalta sa...

hehe, en dirty dance älkare till, kan många många repliker också, vad kul att du avslöjat lite av dig, tycker de var otroligt modigt!!! tack för att du inte tackade nej. silken tårta!!!! MUMS vill ha! ang min överlock maskin den är begagnat och betalat inte så mycket men det är just nu min bästa kompis, vill inte gå och sova nu!

AkH sa...

Hej, kul att läsa om! Ha en bra dag!
Anna-Karin

pysseliten sa...

Du kan ju verkilgen allt vilka tårtor :)