2009-09-18

Blommande

En väska av en blommig loppisgardin och ett grönt loppistyg.

22 kommentarer:

Sara sa...

Gulliga tyger och en bra väskmodell tycker jag!

Pernilla sa...

Ojj vilken fin väska tyget var så snyggt!!

KRUMELEJ sa...

Åh, vilken fin väska!! Den ska du vara stolt över :).

Toril sa...

Stiligt!

Unknown sa...

Snyggt!

Emilia sa...

Vilken snygg väska - härligt tyg!

Aleisa Ribalta sa...

så unik och ovanligt modell, ska försöka mig på en väska, jejeje. fin vad det!

Tant Grön sa...

Åh så mycket fint det fanns här. Väskan kanoners, den gr4öna klänningen med vita hjärtan, urgullig :-)

Jenny sa...

Mina småfåglar är väl ingenting jämfört med dina klänningar. ;) Väskan är också väldigt snygg. Jag har ofta sån otur att inte kunna hitta tyger på loppis (eller så har jag inte ‘de rätta ögonen’ för det. Får jag en tös någon gång måste jag lära mig sy åtminstone små klänningar. (Håller du i kursen?) ;)

Anonym sa...

åh vilken fin väska! och superfint tyg sen också! /petra.h

Libe sa...

skitsnygg ! ;) precis en sån som jag håller på med hemma , en av döttrarna önskade sig.

LillaBarn sa...

Vad fin! Och klänningen i inlägget nedan är bara för fin. Min mormor hade ett förkläde i nästan samma tyg när jag var liten...

Mamma C sa...

Härlig väska du gjort av fina tyger. Ha en bra söndag.
Mamma C

Solveig Lövendahl sa...

Hej!
Vad mycket fint du syr! Härligt att kika in här. Och tack för din kommentar!

metamorphosis sa...

Vilken schyst väskmodell!
Verkar det fungera bra med den typen av stängning?
Ser ju ut att vara en perfekt lösning när man vill ha en väska som är liten och nätt men samtidigt kan rymma massor vid behov!

Jenny sa...

Vad fin. Kul att du tittade in!

rino sa...

vilken fin!
jag har samma tyg fast i gult, älskar det:-)

Sanna sa...

Åhh va mycket fint du har sytt! Jag är grymt imponerad =) Önskar att jag kunde sy lika bra..
Kul att du tittade in hos mig och att gillade mina "bakstycken", välkommen tillbaka! =)
Kraaaaam
Sanna

Sanna sa...

Sorry min lampa skulle det vara =) hihi..

Beata sa...

Jag blir glad för varje kommentar, tack alla!
Metamorphosis: Jag tycker att det fungerar bra med modellen. Den är ju liksom stängd ganska ordentligt fast det inte finns någon dragkedja, och som du säger, behöver man bära omkring på mycket så kan man ha den helt och hållet uppvikt.

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

underbar väska, så praktiskt

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Så mycket fina kreationer jag hittar här på din blogg! Annorlunda, fräsiga och ja, helt underbara helt enkelt! Så duktig du är. Ha en fin onsdag! Kram Emmy